Om klubben

Esbjerg Squash Klub er en af landets ældste squashklubber. Vi startede op i 1979 og har altså mere end 40 år på bagen. I september 2010 flyttede vi til helt nye lokaler i Esbjerg midtby. Her byder vi på et hyggeligt klublokale hvor man kan slappe af efter kampen. Og først og fremmest byder vi på 6 helt spritnye squashbaner.

Esbjerg Squash Klub tilstræber at tilbyde et bredt udvalg af aktiviteter for alle medlemmer. Det være sig træning, holdturnering, klubmesterskaber, sommer- og juleafslutninger mv. . Hvis du er nyt medlem og mangler en at spille med, kan du evt. prøve kræfter med udfordringstavlen og dér finde en spiller på dit niveau.

Når du køber et medlemskab af Esbjerg Squash Klub køber du adgang til vores squashhal i en periode. Du får en magnetbrik til dørlåsene samt et medlemsnummer og en kode, som giver dig adgang til at booke banetider i hallen. Medlemsskabet er delt i 2 sæsoner af 1/2 år eller for 1 måned ad gangen.

Booking af baner sker på nettet, hvor det kræver 2 medlemsnumre at booke en tid, og hvor du kan disponere over 3 spilletider frem i tiden. Sammen giver det en stor fleksibilitet, som rigtig mange af vore medlemmer sætter stor pris på!

Hallens åbningstid hvor du kan spille squash er fra 06.00 -  23.00.

Squashhallens indgang er bag EGF-hallen. Bad og omklædning foregår i EGF-hallens omklædningsrum. (De 2 første rum for hhv. herrer og damer når du kommer fra squashhallen).

Vi har ingen personale eller betjening, så man skal selv medbringe sodavand o.l. hvis man ønsker dette. Vi har et køleskab hvor man kan holde sine drikkevarer mv kolde.

Esbjerg Squash Klub - Haraldsgade 41B - 6700 Esbjerg